הזמינו ספא בתיק תק ספא

חושבים לפנק את בן או בת הזוג לכבוד יום האהבה? יש לכם יום הולדת בקרוב? אין מתנה זוגית טובה יותר מאשר ספא. הזמינו ספא בתיק תק ספא ותהנו ממגוון רחב של הטבות. אבל למה דווקא אנחנו? תיק תק ספא הוא אחד מהשירותים המובילים בתחום הספא בארץ, יש מרכזים רבים לאורכה של הארץ ואצלנו תוכלו לקבל את המגוון הרחב ביותר של השירותים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ההזמנה הבאה שלכם.

 

מי אנחנו?

תיק תק ספא הינו איגוד של מתחמי ספא מגוונים ועשירים ברחבי כל הארץ. אצלנו תוכלו לקבל את הדילים הטובים ביותר אשר מתאימים לכל סוגי האוכלוסייה, לזוגות, ליחידים ואפילו למשפחות. היתרון שלנו הוא שיש לנו מגוון רחב של חבילות ספא אשר יכולות לכלול גם ארוחות ואפילו לינה. מלבד לכך, אנחנו נגישים בכל רחבי הארץ, יש לנו מתחמים בתל אביב, בדרום ובצפון. המטרה שלנו היא להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ולכן, אנחנו לא מתפשרים על הצוות אשר עומד לרשותנו. ברשותנו צוות של מומחים אשר קיבלו הכשרה, כל אחד בתחומו. יש לנו מומחים המתמחים ברפואה אלטרנטיבית, עיסויים מגוונים, מדריכים לקידום אורח חיים בריא ועוד.

 

כמה עולה ספא בתיק תק ספא?

אנחנו דוגלים להנגיש את החבילות ספא שלנו לכולם, ומלבד לכך, יש לנו גם לא מעט הטבות שניתן למצוא באתר. היום תוכלו למצוא חבילת ספא זוגית מפנקת באתר שלנו במחירים של 200 ש"ח עד 500 ש"ח. המחירים משתנים בהתאם לסוג החבילה אותה אתם בוחרים. כמו כן, אנחנו מציעים טיפולים מגוונים. תוכלו למצוא אצלנו עיסוי משולב, טיפול באבנים חמות, רפואה אלטרנטיבית, עיסוי 4 ידיים, עיסוי שוודי ועוד המון שיטות טיפול שונות אשר יתרמו לכם לא רק מבחינה פיזית, אלא גם נפשית. הדגל שלנו הוא שנפש וגוף הם חומר שעובד ביחד, לכן הטיפולים שלנו הם לא רק פיזיים אלא גם נפשיים.

 

למי זה מתאים?

אם אתם מתלבטים אם זה מתאים לכם או לא, תדעו שיש לנו מגוון כל כך רחב של אפשרויות שבוודאי אחת מהן תתאים לכם. לא כל טיפול מתאים לאדם מסוים, לכן יש לנו מעין ראיון קצר עם הלקוח לפני שאנחנו ניגשים לעבודה. לדוגמא, יש טיפולים אשר מזרימים דם באופן בולט יותר, כמו טיפול באבנים חמות. במקרים של לחץ דם גבוה או בעיות לב, אנחנו לא ממליצים לפנות לטיפול כזה ללא אישור מרופא. במקרים כאלה, נוכל להציע לכם טיפולים אלטרנטיביים אשר יותר נכונים לכם. ספא מתאים לכל מי שרוצה לפנק את הנפש והגוף שלו, יש לנו מתחמים מפנקים הכוללים בריכות מחוממות, מטפלים מקצועיים, ארוחות בריאות ומפנקות ועוד הרבה מאוד הטבות.

תוכן עניינים

שיער
בלוג
k18 לשיער – איך הוא יכול לעזור לנו?

הרבה מאוד אנשים, גברים ונשים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות שונות בשיער. בעיות אלו נובעות כתוצאה מהשפעות מזג אוויר, השפעות תנאים חיצוניים, שימוש בחומרים, השפעות גנטיות ועוד.

הסרת לייזר
בלוג
מאחורי הקלעים: טכנולוגיית לייזר מתקדמת להסרת קונדילומה

כשמציצים אל לב החדשנות הרפואית, אי אפשר שלא להתפעל מהצעדים שנעשו בטכנולוגיית הלייזר, במיוחד באמנות העדינה של הסרת קונדילומה. עצם האזכור של "ניתוח" מעלה לעתים קרובות דימויים של החלמות ארוכות וצלקות קרב גלויות, אך שחר עידן הלייזר שכתב את הנרטיב הזה. בדיוק מדהים שנראה כאילו נשאל מדפי המדע הבדיוני, לייזרים מציעים הבטחה לגישה פחות פולשנית ויותר מעודנת לטיפול במצבים רפואיים רגישים.