בילוי משותף עם החברות

חברים הם מרכיב חשוב ביותר בחייו של כל אדם, וכאשר אנחנו יוצאים לבלות עם חברים, אנחנו מצליחים להינות איתם וליצור לנו זיכרונות ומזכרות לכל החיים. במשך השנים,אפשר לצאת לבלות עם חברים לכל מקום אפשרי, כל עוד אתם ביחד זה העיקר, אבל חלק מהמקומות המומלצים הם ברים, מסעדות, קולנוע, הופעות, ספא ואפילו לטייל בחו"ל.

בילוי חברתי מעודד אצלנו רגשות חיובים ושחרור הורמוני אושר ושמחה. מה שמאפשר לגוף שלנו להרגיש מאושרים, נינוחים, וחיוביום יותר כלפינו וכלפי הסביבה שלנו. כל זמן שאנו מבלים עם החברים שלנו מביא תחושת אושר ורוגע לחיים שלנו ועוזר לנו להתחבר לעולם חברתי רחב יותר. בילוי חברתי גם מסייע לצמצם את הפערים החברתיים ולהפחית את הרגשות של בדידות ויחסי חברה לא טובים.

לכל אדם חשוב להשקיע זמן ומאמץ ביחסי החברה שלו ולקחת חלק בפעילויות חברתיות.

 

תמיד חשוב לפנות זמן לחברות שלנו, כדי לשמר על החברות – הכי טוב זה לצאת ולעשות בילוי משותף. ומה יותר כיף מלעשות בילוי משותף עם החברות שלך. עד שכל אחת מצליחה לפנות קצת זמן במהלך השבוע, כדאי לכן לנצל את זה לבילוי מהנה ומרגיע כמו למשל אצלנו ביום כיף אצלנו הכולל בילוי בספא פלמינגו . בילוי בספא יעניק לכל אחת מכן רגע של שלווה לעצמה להתפנקות ורגיעה וגם רגע מיוחד ביחד של שיחה רגוע.

 

ספא פלמינגו שבחיפה ישנן מגוון רחב של חבילות, הכוללת טיפולי עיסוי מפנקים וטיפולי פנים מרעננים, אירוח יוצא דופן ופעילויות בספא כמו סאונה, ג'קוזי וחצר ירוקה ופסטורלית

תוכלו להשלים את החוויה עם כוס יין נהדרת ורעננה או תה חמים לאווירה נעימה.

הספא מציע גם  חבילות יום כיף עם חברות ומגוון רחב של טיפולים כך שתוכלו למצוא משהו מתאים לכל אחת במיוחד כך שגם נשים בהריון החל משבוע 16 יכולות להנות אצלנו עם חבילה מותאמת שכוללת גם עיסוי לנשים בהריון בחיפה . לא בכל יום זוכים לבלות בילוי כיפי עם חברות, לכן כדאי להתכונן ולתכנן פעילות כיפית שכולן יוכלו ליהנות ממנה. לכן חשוב לקבל את הפינוק המושלם. "אנחנו נולדים לבד, אנו חיים לבד ואנו מתים לבד. רק באמצעות האהבה והחברות שלנו אנו מסוגלים ליצור את האשליה הרגעית שאנחנו לא לבד" (אורסון וולס)

תוכן עניינים

שיער
בלוג
k18 לשיער – איך הוא יכול לעזור לנו?

הרבה מאוד אנשים, גברים ונשים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות שונות בשיער. בעיות אלו נובעות כתוצאה מהשפעות מזג אוויר, השפעות תנאים חיצוניים, שימוש בחומרים, השפעות גנטיות ועוד.

הסרת לייזר
בלוג
מאחורי הקלעים: טכנולוגיית לייזר מתקדמת להסרת קונדילומה

כשמציצים אל לב החדשנות הרפואית, אי אפשר שלא להתפעל מהצעדים שנעשו בטכנולוגיית הלייזר, במיוחד באמנות העדינה של הסרת קונדילומה. עצם האזכור של "ניתוח" מעלה לעתים קרובות דימויים של החלמות ארוכות וצלקות קרב גלויות, אך שחר עידן הלייזר שכתב את הנרטיב הזה. בדיוק מדהים שנראה כאילו נשאל מדפי המדע הבדיוני, לייזרים מציעים הבטחה לגישה פחות פולשנית ויותר מעודנת לטיפול במצבים רפואיים רגישים.